31 Mayıs 2009 Pazar

YYYs'in yeni klibi: Heads Will Roll



Yeah Yeah Yeahs'in yeni albümü 'It's Blitz'i, çıktığından beri muhtelif aralıklarla deliler gibi dinliyoruz.

Birkaç gün önce çıkan 'Heads Will Roll'un klibini (ki albümün en gaz şarkısı gerçekten, bayılıyoruz) izleyince de iyice galeyana geldik, kendilerini İstanbul'da görme arzusundayız.

18 ve 19 Temmuz'da Kanada'da değil de burada Rock'n Coke'ta çalıyor olsalardı keşke.

Aşağıda ise bir acayip YYYs görüyoruz, Karen O ucundan dombiliymiş bir aralar.


3 yorum:

  1. Ah Mehmet Tez Vah Mehmet Tez :)
    http://anotherstaristanbul.blogspot.com/2009/05/ah-mehmet-tez-vah-mehmet-tez.html

    YanıtlaSil
  2. Bu "ah vah" yazısı Miliiyet'teki fotoğrafı gördükten sonra şöyle bir düşünceden doğmuş sanırım: "Ulan bu Mehmet Tez de bayağı hoşmuş. Dur ben yazısını götümden anlamış gibi yapıp zehir zemberek bir şey döşeneyim blogumda. Belki bana geri yazar da tanışırız; aramızda bir elektrik olur. Hem soyadlarımız da aynı... (not: bu bölümdeki "ay bizi birlikte sanıyorlar ama ben ona bakar mıyım hiç!" çok yaratıcıydı gerçekten)" Bir dişi olarak benim yorumum bu- tabii çok "derin" bir okuma yapıyor da olabilirim? Her durumda hayranlarıyla (!) ilgili Mehmet Tez'e sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil