18 Mayıs 2009 Pazartesi

Son dakika... Zeytinli Rock Festivali Rock Tatili oldu, Foça'ya taşındı!



Organizasyonu gerçekleştiren POEM tarafında yapılan açıklama aşağıda. Ama burada herhangi bir neden belirtilmiyor. Festvalin adı da Rock Tatili Foça olarak değişmiş.

"POEM ORGANİZASYON tarafından gerçekleştirilen, 4 yılda yaklaşık 200.000 seyirciye ulaşan ve toplamda 700’ü aşkın müzisyenin sahne aldığı, Türkiye’nin en büyük açık hava festivali olan Zeytinli Rock Festivali “Rock Tatili–FOÇA", 5. yılında, değişen festival alanı , doğa ile iç içe ve yeni çehresi ile, 13-14-15-16 Ağustos 2009 tarihlerinde, İzmir Foça İngiliz Burnu’ nda sizlerle…

Tatil planlarınızı yaparken bu tarihleri dikkate alın!
"Rock Tatili–FOÇA Z.R.F. " sizi, Ege'nin mavi sularına, müzik, spor ve plaj eğlenceleri ile dolu 4 muhteşem güne davet ediyor ve rock müziğin Türkiye ve dünyada ki önemli isimleri ile bir araya getiriyor."

3 yorum:

  1. Amacın ne olduğunu anlayamadım, festivalin 4 yılına da katıldım ve bana göre katılım gerçekten çok fazla ve iyiydi. Festivalin yerini değiştirmek yerine şartlarını iyileştirmeyi düşünememeleri ayrı bir gariplik.

    Son derece kişisel bir yorum olacak belki ama, son dört yıldır yaz tatilimi bu festivale göre ayarlıyordum. Bu yıl zeytinliye gidemeyeceğim ve izmir'e gitmem gerektiğini öğrendikten 1 hafta sonra bu haberi aldım. Çok güzel bir haber oldu benim için, teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  2. Festivalin ilk günü epica sahne alacak.Grup resmi sitesinden de konseri duyurdu.

    YanıtlaSil
  3. ilk defa geçen sene katılmıştım, pek hoş olmayan olaylar yaşandı 4 gün boyunca kamp alanında, bu sene gitmeyi düşünmüyordum açıkçası aynı yere. foça bir farklılık getirebilir. üstelik ilk gün headliner'ı olarak epica gayet iyi, diğer günlere de bu ağırlıkta yabancı gruplar gelse negzel.

    YanıtlaSil