9 Şubat 2009 Pazartesi

Grammy'de ne dedik, ne oldu?


Hafif Müzik'in Grammy-Toto'su bir iki fire dışında tuttu. En iyi kayıt Plant & Krauss'a gitti. En iyi albümü Coldplay beklerken yine Plant & Krauss aldı. Bence biraz fazla oldu ama neyse... Alternatif albüm In Rainbows hakkıdır, bunu zaten yazmıştım. Rock albümü Coldplay'e gitti yazdığım gibi. Ama Kings of Leon'un hakkıydı. Daft Punk'ın da ödül alacağını Hafif Müzik'çiler biliyordu zaten. Neyse ödül kazananları toplu halde burada bulabilirsiniz.
Bense bütün yıl beğeniyle dinlediğim MGMT'nin Electric Feel'inin Justice remiksinin ödül almasına çok sevindim. Sanki benim şarkım kazamnış gibi. Eurovizyon'da Sertab kazanınca bu kadar sevinmedim. Halbuki sana ne? Böyle saçma bir his işte...
Geçen sene Sziget'te Justice'i kaçırdım ya, aslı bomba o ama hala unutmaya çalışıyorum o olayı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder