28 Şubat 2009 Cumartesi

80'lerin en büyük hard rock hit'i hangisi?


Rolling Stone, 80'lerin en baba hard rock hitini okurlarının oylarıyla bulmaya çalışıyor. Şu aşağıdaki şarkıları ise kendileri önermiş. Sanırım milyon tane öneri getirilebilir. Şimdiden aklıma gelen, mesela "Van Halen'dan şarkı mı kalmadı" sorusu. Jump'tan daha hit bir şarkı var mı? Ben bu listeye iki şarkı ekledim ve yanda oylamaya sundum. Önerileri bekliyorum...

• Guns N’ Roses - “Welcome To The Jungle”

• Motörhead - “Ace Of Spades”

• AC/DC - “Back In Black”

• Living Colour - “Cult Of Personality”

• Van Halen - “Hot For Teacher”

3 yorum:

  1. bon jovi'den you give love a bad name, scorpions'dan Rock You Like a Hurricane, europe'dan the final countdown bunlar geldi benim aklımada

    YanıtlaSil
  2. her hafta cuma ve pazar günki yazılarını okumuş olan ben,blog sayfanı gördükten sonra çok mutlu oldum.Ama şöyle birşey var.neden hiçkimse Guns N' Roses ismini doğru yazmıyor? hatta GN'R bile yanlış yazılıyor.mehmet tez bari sen yapma bunu :(((((

    Bu arada oyum Guns'a gidiyor.

    YanıtlaSil
  3. 80'ler hard rock'ının en simgesel parçalarından biri de, müziği olsun klibi olsun We're Not Gonna Take It'dir, Twisted Sister rulez :)

    YanıtlaSil