2 Temmuz 2009 Perşembe

Mr. E'nin Kurt Adam hali



1996 yılının Ağustos ayıydı. Sabahın kör vakti, şafak bile doğru dürüst sökmemişken, Sakarya'da bir otelin odasında uyanmaya çalışıyordum ve haliyle televizyonu açtım. İşte ilk kez o sabah duydum Eels'i ve ne o otel odasını unutabildim (1999 depremiyle yıkıldı sonra o otel), ne de o klibi ve şarkıyı. Novocaine For The Soul kadar beni çarpan başka şarkı da yapmadı gerçi Mark Everett ve arkadaşları, ama Eels'in her albümünü de aldım, dinledim, sevdim. Son albümünü geçenlerde çıkardı Eels. Adı Hombre Lobo. Türkçe meali Kurt Adam. E'nin tipi de tam Kurt Adam'a dönmüş doğrusu. 10 gün kadar önce David Letterman'a çıktı ve In My Dreams adlı parçayı çaldı. Bu arada Uncut'a da bir röportaj vermiş ve çocukken gittiği The Who konserinde nasıl lazer ışıklara maruz kalarak görme duyusunun zedelendiğini anlatmış. Grubu dava etmek istediğini ama Pete Townshend ile arkadaş olduğu için işinin zor olduğunu falan söylüyor. Bu arada, ilginç bir bilgi daha size, E'nin babası Hugh Everett paralel evren kavramını yaratan çok önemli bir kuantum fizikçisiymiş. Bir de en büyük şikayeti sahne arkasına gelen kızların hep çok ciddi konulardan bahseden sıkıcı tipler oluşuymuş, "Ben Mötley Crüe'nün grupilerinden istiyorum halbuki" diyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder